بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

خدمات مکانیکی ماهر

تماس سریع

اطلاعات تماس با خدمات مکانیکی ماهر

مدیریت:آقای وحید احمدنژاد

آدرس:تهران – خیابان دماوند (تهران نو ) – ایستگاه پل – ابتدای خیابان افشاری (پدر ثانی) – جنب داروخانه بنژامین

شماره تماس:۰۲۱۷۷۹۵۵۴۷۶

وب سایت:mahercar.ir

اینستاگرام:maher_tuneup

خدمات مکانیکی ماهر – خدمات مکانیک در شرق تهران

خدمات مکانیکی ماهر در سال ۱۳۸۰ با هدف خدمت به صنعت خودرو و ارائه خدمات خودرویی افتتاح گردید . کارکنان این مرکز در شرکت های معتبر خودرو سازی داخلی (ایران خودرو  و سایپا و پارس خودرو ) و خارجی و دانشگاه های معتبر از جمله دانشگاه صنعتی شریف دوره دیده اند . عضو رسمی اتحادیه مکانیک های اتومبیل تهران و همینطور کارشناس اتحادیه در ادوار گذشته از دیگر افتخارات ما می باشد .

برند ماهر ثبت شده و دارای گواهی ثبت علائم و اختراعات می باشد شعار این مرکز ارائه خدمات تخصصی همراه با صداقت و مشتری مداری می باشد.

پنج دلیل انتخاب خدمات ماهر :

 

دانش و سواد مجموعه :
تعمیر اتومبیل یک امر کاملا تخصصی است و بدیهی است که یک فرد عادی نمی تواند به طور مستقیم میزان دانش و تبحر متخصصین یک مجموعه را بسنجد. برای بدست آوردن این شناخت از راه های دیگری می توان اقدام نمود .
اخذ مجوزهای لازم :
بر اساس قانون همه مراکز مجاز تعمیرکاران خودرو  باید عضو اتحادیه  باشند. این اتحادیه با بررسی شرایط تعمیرکاران درخواست کننده صلاحیت آنها را از جهات مختلف بررسی و در آخر به آنها جواز انجام خدمات ارائه می دهد.
مشاوره تعمیر:
مشاوره متخصصین و ارائه اطلاعت کافی در مورد ایراد ، قطعات معیوب ، هزینه تعمیرات و لازمه انجام یک تعمیر خودرو درست و منطقی است.

تعمیر بجای تعویض:

مجموعه هایی که قادر به انجام تعمیرهستند با اقدام به انجام تعمیرات به جای تعویض قطعات هزینه تعمیرات را تا حد زیادی تعدیل می کنند و به موازات آن با ارائه ضمانت کافی باعث اطمینان مراجعین از نحوه انجام خدمات می شوند.
ضمانت و گارانتی خدمات :
تعمیرگاه های  معتبر و مجاز پس از ارائه خدمات مدت زمان مشخصی را برای گارانتی و ضمانت خدمات در نظر می گیرند که اگر در این مدت خودرو ایرادی پیدا کند بطور رایگان تعمیر کنند.
خدمات ما :

مکانیکی

جلوبندی

سرویس روغن

شارژ گاز کولر

تنظیم موتور

تعمیر انواع ECU

منشور اخلاقی ماهر   “صداقت ، تخصص ، تعهد.

مهندس وحید احمدنژاد

خلاق/ کارآفرین / مدیرتعمیرگاه ماهر

 

  • خدمات مکانیکی ماهر خدمات مکانیکی ماهر
  • خدمات مکانیکی ماهر خدمات مکانیکی ماهر
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.