بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

شیرینی فروشی شهر نان

تماس سریع

اطلاعات تماس با شیرینی فروشی شهر نان

آدرس:کرج ، جهانشهر انتهای بلوار مولانا مجتمع شهرنان

شماره تماس:۰۲۶۳۴۴۵۱۶۵۸

وب سایت:shahrenan.com

 

شیرینی فروشی شهر نان – شیرینی فروشی در جهانشهر

شیرینی فروشی شهر نان ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ در زمینه تولید شیرینی های ترو خشک ، انواع کیک و شیرینی همچنین تولید نان های حجیم و نیمه حجیم آغاز نمود .
با احداث کارخانه در شهرک صنعتی سیمین دشت در سال ۱۳۹۵ با هدف تولید انبوه نان های حجیم و نیمه حجیم و با بکارگیری روش های نوین تهیه و عمل آوری خمیر، ماشین آلات مناسب و فناوری پیشرفته با ارزش غذایی بالا و به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه  فعالیت خود را گسترش داد.

آموزشگاه شهر نان :

شهر نان در آموزشگاه نان و شیرینی پزی خود دارای کادری مجرب و حرفه ای می باشد که آموزش را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ارائه می دهد.

در دوره آموزش انواع شیرینی خشک، نحوه درست کردن انواع شیرینی خشک ساده، شیرینی خشک مجلسی و شیرینی خشک مدرن و اروپایی،شیرینی تر و انواع کیک به همراه تمام فوت و فن های آنها به شما یاد داده می شوند.

انواع شیرینی :

ایرانیان، شیرینی ها را معمولا در دو دسته اصلی خشک و تر دسته بندی کرده و به نوعی از شیرینی که در آن از خامه استفاده نشده باشد و بتوان آن را در خارج از یخچال نگهداری کرد، شیرینی خشک می گویند.
معروف ترین شیرینی های خشک شامل شیرینی زبان، کشمشی، دانمارکی، مربایی، گردویی و شیرینی نخودچی هستند. انواع شیرینی خشک به طور گسترده در اعیاد، جشن ها و مهمانی ها برای پذیرایی استفاده می شوند.

شیرینی فروشی شهر نان – شیرینی فروشی در جهانشهر ((بهترین در کرج))

  • شیرینی فروشی شهر نان شیرینی فروشی شهر نان
  • شیرینی فروشی شهر نان شیرینی فروشی شهر نان
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.