بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان توحید

تماس سریع

اطلاعات تماس با مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان توحید

آدرس:تهران، میدان توحید خیابان نصرت غربی،نبش کوچه زاهدی، پلاک ۱۳۷

شماره تماس:۰۲۱۶۶۹۴۲۲۰۷ - ۰۲۱۶۶۹۴۲۱۵۱

وب سایت:tohidinst.com

ایمیل:info@tohidinst.com

مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان توحید – مرکز نگهداری سالمندان در تهران

مرکز توانبخشی و آسایشگاه سالمندان توحید با ارائه خدمات شبانه روزی، مراقبت و نگهداری از سالمند ، خدمات پزشکی، پرستار سالمند ، توانبخشی، گفتار درمانی، کار درمانی، فیزیوتراپی با مدیریت و نظارت دائمی حضوری و مجازی (کنترل از داخل و خارج از مرکز با سیستم دوربین های مدار بسته) همکاری پزشکان و کارشناسان مجرب در محیط گرم و صمیمانه خانه سالمندان توحید با امکانات رفاهی مدرن در قلب تهران پذیرای عزیزان شما می‌باشد.

خدمات مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان توحید شامل :

خدمات نگهداری، توانبخشی و درمانی :

حضور فعال کادر پزشکی و کارشناسان پرستاری مجرب و بهیاران و مراقبین با تجربه و متخصصین روانشناسی و مددکاری و کارشناس تغذیه در انجام خدمات پزشکی و درمانی، نقش بسزایی در بهبودی سالمندان با انجام خدمات متنابهی چون گرفتن نمونه های آزمایشگاهی و نوار قلب، سرم تراپی،NG، سونداژ، آنتی بیوتیک تراپی، اکسیژن تراپی، رژیم درمانی و رفع زخمهای بستر با بهره گیری از روش های نوین دارد.

گفتاردرمانی :

سالمندانی که دچارسکته های وسیع مغزی و در نتیجه نقص در تکلم و دچار آفازی شده اند با حضور کارشناس مربوطه مورد ارزیابی و آموزش و گفتاردرمانی قرار میگیرند.

تفریحی و گردشگری :

علاوه بر اجرای برنامه های تفریحی و سرگرمی دربخش های مردان و زنان موسسه، شامل پخش موسیقی، انجام بازیهایی گروهی و  نقاشی و کاردستی، قصه گویی،  برپایی جشنهای بزرگ در مناسبتهای مختلف و دیدن فیلم های آموزنده و برگزاری جشن های تولد و دعوت از گروه های موسیقی با اجرای زنده در حضور خانواده ها، در فصول بهار و تابستان و پائیز با توجه به مساعد بودن اوضاع جوی برنامه های خارج از موسسه شامل بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی، شرکت در مراسم فرهنگی و هنری با توجه به توان و قوای جسمی مددجویان اوقات خوشی برای سالمندان فراهم میشود.

ورزش سالمندان :

رکات ورزشی صبحگاهی درسالن ها و برروی تخت سالمند (سالمندان کم تحرک) و یا حضور در محوطه باز با تمرینات و نرمشهای مناسب و دویدن در حیاط بطور انفرادی و گروهی،  پیاده روی با استفاده از تجهیزاتی چون پارالل بار parallel  bar  جهت سالمندان کم تحرک  به کمک مراقبین تحت نظارت کارشناسان فیزیوتراپ و کاردرمان به جهت بالا بردن روحیه و نشاط و افزایش توان جسمی در برنامه روزانه موسسه قرار دارد.

مرکز نگهداری سالمندان در تهران ، تمام خدمات ما به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد شد، تا عزیزان سالمند احساس آرامش و رضایت بیشتری نمایند.

  • مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان توحید مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان توحید
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.