بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

باغ تالار تاج

تماس سریع

اطلاعات تماس با باغ تالار تاج

مدیریت:هادی زمانی

آدرس:انتهای همت غرب ، اتوبان تهران – کرج ، خروجی گرمدره ( وارد زیر گذر شهرداری نشوید ، از یکی از فرعی های سمت راست وارد جاده مخصوص به سمت کرج شوید ) کیلومتر 25 ، میدان اتمسفر دوربرگردان به سمت تهران ، لاین کندرو سمت راست ،خیابان تاجبخش سمت راست ، روبه روی تالار ماهان ، انتهای کوچه مدنی ، بعد از لبنیات پاکبان ، درب مشکی

تلفن همراه:۰۹۱۲۳۲۱۷۱۲۷

وب سایت:agh-talar-taj.ir

اینستاگرام:bagh.talar.taj

باغ تالار تاج – باغ تالار در گرمدره

باغ تالار تاج با بیش از ۲۰ سال تجربه در برگزاری مراسم های  نامزدی ، عقد ، عروسی و همچنین همایش های گوناگون اطمینان لازم را به شما عزیزان می دهد که آنچه می خواهید تحقق می یابد و این خاطره فراموش نشدنی را در ذهن خود و عزیزانتان ثبت خواهید کرد.

مراسم ازدواج یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی هر انسان است و هر دختر و پسری از سالها قبل رویای آن شب را در سر می پرورانند و با آن رویاها زندگی می کند.

هنگامی که این مراسم فرا می رسد به دلیل هیجانات و استرس های کاذب، معمولا آن آرزوها به دست فراموشی سپرده می شوند و درپایان علی رغم صرف هزینه های غیرضروری فراوان موجب بروز حسرت عدم تحقق آن رویاها می گردد.

از دلایل بروز چنین اتفاقاتی می توان عدم تجربه کافی، وجود استرس و هیجان در خانواده ها، توجه غیرضروری به نکات پیش پاافتاده و مهمتر از همه عدم توجه کافی به نکات ظریف و نظرات محترم خود عروس و داماد و نزدیکان آنها یا حتی میهمانان می باشد.

با استفاده از مرغوب ترین مواد غذایی، چیدمان و طراحی سعی داشته تا بهترین برگزار کننده مجالس و ضیافت های شما عزیزان باشد.

رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و با قدم گذاشتن در جایی که شایسته شماست گلچینی از زیباییها را در یک شب به یاد ماندنی تجربه کنید .

شبی که تجدید خاطراتش هر لحظه را برای شما فرح بخش میکند .

باغ تالار تاج – باغ تالار در گرمدره

مفتخریم با خدمات و سرویس متفاوت و درخورشان، میزبان میهمانان گرامی شما باشیم

 

 

  • باغ تالار تاج باغ تالار تاج
  • باغ تالار تاج باغ تالار تاج
  • باغ تالار تاج باغ تالار تاج
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.