بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

دکتر مهرداد صالحی

تماس سریع

اطلاعات تماس با دکتر مهرداد صالحی

مدیریت:دکتر مهرداد صالحی

آدرس: تهران، انتهای غربی بلوار کشاورز روبروی بیمارستان امام خمینی پلاک 370 طبقه 4 واحد 22

شماره تماس:02161190000 _ 02166596162

تلفن همراه:09127114251

دکتر مهرداد صالحی جراح

جراح متخصص قلب در تهران

زمانی که انسان دچار درد و مشکل در قسمتی از بدن می‌شود از نظر روانی هم بهم می‌ریزد به طوری که زندگی فردی و اجتماعی شخص بیمار را تحت الشعاع قرار می‌دهد. از این رو بیمار به پزشک مربوطه مراجعه می‌کند تا هر چه سریعتر بهبود یابد.

اولین و کلی‌ترین خصوصیات بهترین پزشک متخصص تشخیص درست در کمترین زمان مراجعه بیمار است. وقتی عضوی از بدن درد دارد تمام عضوها درگیر می‌شوند اما قلب حساس‌ترین عضو بدن است پس عاقلانه‌تر است که هنگام احساس مشکل درناحیه قلب آن را جدی بگیریم و به یک پزشک حاذق و با تجربه مراجعه کنیم.

یک پزشک متخص خوب با اخلاق خوب و چهره ای باز و مهربان به بیماری که نگرانی ها و سئوالهای متعددی به دلیل نداشتن آگاهی کافی دارد امید میدهد. یک پزشک خوب به تمام سئوالات بیمار با حوصله گوش می‌دهد و با پاسخ های منطقی و قابل فهم فرد بیمار، آرامش را به شخص هدیه می‌ دهد.

پزشک حاذق سعی می‌کندسلامتی‌بیمار را با مصرف کمترین دارو به شخص برگرداند و اگر نیاز به درمان جدی‌تر همچون  عمل جراحی داشت طوری عنوان کند که بیمار دچار نگرانی و استرس نشود.

از وظایف یک متخصص قلب و عروق رسیدگی به اوضاع قلب و عروقی بیمار است.
که  همین موضوع خونرسانی و پمپاژ را در بدن شما انجام می‌دهند. مشخص کردن و آشکار سازی هر گونه نارسایی و خللی در سیستم قلب و عروق، شما علت بیماری و … در حوزه تخصص و علم دکتر قلب و عروق قرار دارد.
درحقیقت پزشک قلب عمل جراحی را انجام نمی‌دهد و درصورتی که لازم باشد قلب بیمار، جراحی شود، باید از یک دکتر جراح خبره و ماهر در این زمینه کمک بگیرد.

جراح قلب در تهران

اما چه زمانی باید به پزشک قلب مراجعه کنیم؟

درصورت داشتن علائم زیر حتما به پزشک قلب و عروق مراجعه نمایید.

  • تنگی نفس
  • ناراحتی در قفسه سینه
  • خستگی زودرس
  • سرگیجه
  • تپش قلب
  • عرق سرد

دکتر مهرداد صالحی با بیش از ۳۲ سال تجربه جراحی و طبابت در خدمت شما می‌باشد.

سایت تبلیغاتی بیلبورد جهت رونق بخشیدن کسب و کارتان در خدمت شما عزیزان است.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.