بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

مرکز روانشناسی ذهن آرا

تماس سریع

اطلاعات تماس با مرکز روانشناسی ذهن آرا

آدرس:تهران ، خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک ۱۷، واحد ۲

شماره تماس:۰۲۱۲۲۶۴۲۱۷۸

تلفن همراه:۰۹۳۳۰۷۹۵۰۴۰

وب سایت:zehnaraclinic.com

اینستاگرام:cliniczehnara

ایمیل:Info@zehnaraclinic.com

مرکز روانشناسی ذهن آرا – مرکز روانشناسی در شریعتی

مرکز روانشناسی ذهن آرا ، از بهمن ماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با شعار، تخصص، یادگیری و ارتقاء آغاز کرده و امیدوار است گامی هرچند کوچک در مسیر سلامت روان جامعه بردارد.

مرکز روانشناسی ذهن آرا ، با دارا بودن کادر درمانی و متخصص در زمینه ها و گرایش های مختلف روانشناختی، توانسته است تیمی قدرتمند و مجرب را در محیطی آرام، بزرگ و مناسب گرد هم آورد.

هدف گروه روانشناسی ذهن آرا، بالا بردن سطح سلامت روان در اجتماع و ایجاد سیستمی است که همه اقشار جامعه بتوانند از خدمات روانشناختی بهرمند شوند.

هم اینک گروه تخصصی ذهن آرا با داشتن فضای مناسب با در اختیار داشتن جدید ترین تکنولوژی ها و ابزارهای روانشناختی زیر نظر برجسته ترین اساتید روانشناختی کشور، آماده ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در زمینه های زیر می باشد.

خدمات مرکز روانشناسی ذهن آرا ، مرکز روانشناسی در شریعتی :

خدمات گروه تخصصی ذهن آرا بسیار گسترده است و نیاز مراجعین عزیز را از ابتدای تشخیص تا پیگیری مناسب  را برآورده می کند.

خدمات گروه تخصصی ذهن آرا عبارتند از: تشخیص و ارزیابی روانشناختی در کودکان و بزرگسالان، اجرا و تفسیر کلیه تست های روانشناختی، اعم از تست های شخصیت، تست های هوش و …، استعدادیابی کودکان و بزرگسالان، مشاوره، روانشناسی، و ارتقاء مشکلات رفتاری و بالینی کودکان، مشاوره و رواندرمانی نوجوانان، آموزش والدین و فرزند پروری کودکان و نوجوانان، درمان اختلالات روانشناختی بالینی مانند، اضطراب، افسردگی و … بصورت چند بعدی و با استفاده از رویکردهای جدید درمانی، درمان مشکلات جنسی و هویتی، مشاوره فردی، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره طلاق و خیانت و همچنین ارتقاء توانمندی های شناختی مانند توجه، حافظه، خلاقیت و … در گروه های آسیب دیده و افراد نرمال، می باشد.

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۲۱

 

  • مرکز روانشناسی ذهن آرا مرکز روانشناسی ذهن آرا
  • مرکز روانشناسی ذهن آرا مرکز روانشناسی ذهن آرا
  • مرکز روانشناسی ذهن آرا مرکز روانشناسی ذهن آرا
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.