بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

پیج تبلیغاتی پربازدید در اینستاگرام

تماس سریع

اطلاعات تماس با پیج تبلیغاتی پربازدید در اینستاگرام

آدرس:کرج - خیایان مطهری - برج پارسیان

شماره تماس:۰۲۶۳۲۵۶۴۰۶۶ - ۰۲۶۳۲۵۶۴۰۴۴

تلفن همراه:۰۹۳۹۳۶۸۲۲۱۹

اینستاگرام:farhikhteganweb.220

پیج تبلیغاتی پربازدید در اینستاگرام – بهترین پیج تبلیغاتی در اینستاگرام

اینستاگرام پربازدیدترین بستر برای تبلیغات می باشد. برای تبلیغات در اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد که هر کدام تاثیر خاصی بر کسب و کار شما می گذارد.

یکی از روش های پربازده استفاده از پیج های تبلیغاتی ( farhikhteganweb.220 ) در اینستاگرام است. شما با تبلیغ در اینستاگرام می توانید محصول و خدمات خود را معرفی کنید و از این طریق مشتریان زیادی را جذب نمایید و به بالا بردن فالوور و برندسازی خود کمک نمایید.

تبلیغات در اینستاگرام به دو روش تبلیغات استوری و ساعتی انجام می شود. با تبلیغات اینستاگرام و معرفی خدمات و محصولات خود می توانید مشتریان جدیدی رو جذب کرده و به برندسازی و افزایش فالوور خود کمک کنید.

تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام

اصول کلی صفحاتی با ارزش فالو بالا در اینستاگرام

ابتدا صفحه اختصاصی خود یا کسب و کارتان را بسازید. سپس برای عکس پروفایل خود یک لوگو یا آرم تجاری اختصاصی طراحی کنید. اگر پیج شما شخصی است بهترین عکس ممکن از خود را با لبخندی زیبا در بخش پروفایل قرار دهید.

یک بیوگرافی خوب و جذاب بنویسید. چیزی که شما یا کسب و کارتان را به خوبی و بصورت خلاصه تعریف می کند. اگر پیجتان تجاری است ویژگی هایی را بنویسید که مردم بخاطر آن باید شما را انتخاب کنند.

از لینک پروفایل برای کسب اطلاعات بیشتر مخاطبان استفاده کنید. سعی کنید آن را به وبلاگ یا وبسایتتان متصل سازید.

سعی کنید در username خود از کلماتی که مرتبط با موضوع پیج شما است استفاده کنید. مثلا اگر کار شما کاشت ناخن هست بعد از نام خود از کلمه nail استفاده کنید. مثلا: mahtab__nail__karaj

اگر کار یا خدمات شما در منطقه ای خاصی است می توانید با اضافه کردن نام شهر یا منطقه جذابیت بیشتری برای کاربران آن شهر یا منطقه در پیجتان ایجاد کنید.

اصول پست گذاری و تولید محتوا در اینستاگرام

بعد از رعایت اصول اولیه، نوبت به محتوا گذاری و تولید محتوا در اینستاگرام می رسد. برای اینکار باید یک برنامه جامع ایجاد کنید.

در برنامه جامع محتوا گذاری در اینستاگرام باید مشخص کنید که:

در روز چند پست و استوری قرار دهم.
در چه ساعاتی پست و در چه ساعاتی استوری بگذارم.
خود یا کسب و کارم را چطور معرفی کنم.
دسته بندی های موضوعی ای که می خواهم در پیجم راجع به آن صحبت کنم چیست.
برای هر دسته بندی موضوعی در هفته چند مطلب باید آماده کنم تا در پیج قرار دهم.
پاسخ به این سوال ها به شما کمک می کند یک برنامه زمان بندی شده برای ارسال پست در اینستاگرام داشته باشید.

پیج تبلیغاتی پربازدید در اینستاگرام – بهترین پیج تبلیغاتی در اینستاگرام

در این میان برندها و کسب و کارهایی هستند که قصد دارند مطالب پست ها و ویدئوهایی گرافیکی و خلاقانه برای مخاطبین خود ایجاد کنند.

ما برای این مدل از کسب و کارها خدمات تولید محتوای اینستاگرام داریم که توسط تیم حرفه ای شرکت فرهیختگان شبکه البرز به بهترین شکل برای شما عزیزان تولید می‌شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که موقع تبلیغات باید در نظر بگیرید، داشتن یک بنر گرافیکی با طراحی تخصصی و مناسب تبلیغات اینستاگرام هست.

تبلیغات اینستاگرام بدون داشتن یک بنر گرافیکی قوی اثربخش نخواهد بود.

مزیت دیگری که کار کردن با نمادین براتون خواهد داشت اینه که تیم متخصص تبلیغات و طراحی گرافیک فرهیختگان شبکه البرز  بنر اختصاصی شما رو مناسب با نوع تبلیغات و نوع کسب و کارتون آماده میکند.

چطور پست های با کیفیت در اینستاگرام درست کنم

شما مسلما رقیبانی در اینستاگرام دارید. حداقل ۱۰ پیج مرتبط با کار و فعالیتان را انتخاب کنید و یک هفته با دقت بررسی کنید که آنها چه محتواهایی ایجاد می کنند، نقاط قوت و ضعف محتواهای تولید شده را دیده و بر اساس آنها تعیین کنید.

برای تولید محتوای با کیفیت تصویری شما نیاز به آموزش کار با نرم افزار فتوشاپ و ایلوستریتور دارید. نه فرار نکنید! برای اینکه موفق شوید این تنها کاری است که باید انجام دهید.

طرح اینستاگرامی بخرید طرح های زیادی با پسوند PSD و AI که پسوند فتوشاپ و ایلوستریتور است در اینترنت موجود می باشد که شما توسط آنها می توانید پست هایی بسیار عالی و با کیفیت درست کنید.

جهت نمونه کارها به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید

مدعی نیستیم که بهترینیم، مفتخریم که بهترین ها ما را انتخاب می‌کنند

 

آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.