بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

کلینیک ترک اعتیاد تهران

تماس سریع

اطلاعات تماس با کلینیک ترک اعتیاد تهران

مدیریت:02188562605 - 02144280250

آدرس:تهران ، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان موج، نبش توحید 3، پلاک 4

تلفن همراه:09356749330

کلینیک ترک اعتیاد تهران مرکز بستری و سم زدایی

کلینیک ترک اعتیاد تهران جهت ارائه خدمات تخصصی ترک اعتیاد و بستری کوتاه مدت با مجوز بستری درمان ترک اعتیاد، آماده پذیرش بیماران می‌باشد. این کلینیک با سالها تجربه در زمینه بیماران سوء مصرف مواد توانسته است با گردآوری بهترین امکانات و تجهیزات، محیطی مجهز و آرام را برای بیماران محترم فراهم کند. سم زدایی سریع انواع مواد، بستری کوتاه مدت جهت ترک اعتیاد و خدمات مشاوره و روانشناسی این مرکز را در گروه بهترین کلینیک ترک اعتیاد قرار داده است. تمامی فعالیتها و برنامه‌های این مرکز زیر نظر پزشک متخصص، پزشک ترک اعتیاد انجام می‌گیرد.

کیفیت خدمات کلینیک ترک اعتیاد تهران
ما با بهره گیری از کادر مجرب و دلسوز و متخصص تلاش کرده ایم بهترین خدمات و کیفیت را به بیماران و خانواده گرامی ایشان ارائه دهیم. بدیهی است ، محیط مناسب، برخورد در خور شخصیت بیماران ، از حقوق اولیه و فاکتور مهم در مسیر بهبودی ایشان می باشد.

تعهد به درمان
ما خود را متعهد به درمان کامل اعتیاد بیمار جهت ترک اعتیاد به هرگونه مواد مخدری می‌دانیم. جایگزین کردن مواد مخدر با هر ماده دیگر راه حل دائمی نیست. انواع درمانهای داروی غیر مخدر برای درمان بیماریهای افسردگی دوقطبی و … و همینطور انواع اعتیاد به سیگار الکل، مواد مخدر و … را در برنامه کار خود داشته و تجربه گرانبهای در این زمینه اندوخته‌ایم.

  • کلینیک ترک اعتیاد تهران کلینیک ترک اعتیاد تهران
  • کلینیک ترک اعتیاد تهران کلینیک ترک اعتیاد تهران
  • کلینیک ترک اعتیاد تهران کلینیک ترک اعتیاد تهران
  • کلینیک ترک اعتیاد تهران کلینیک ترک اعتیاد تهران
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.