بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

آرایشگاه مردانه فرشادبیگ

تماس سریع

اطلاعات تماس با آرایشگاه مردانه فرشادبیگ

مدیریت:جناب آقای فرشادبیگ

آدرس:کرج- جهانشهر

تلفن همراه:۰۹۳۶۵۵۷۶۴۴۶

اینستاگرام:farshadbeyg

آرایشگاه مردانه فرشادبیگ – آرایشگاه مردانه در جهانشهر

آرایشگاه مردانه فرشادبیگ کلیه خدمات از بروزترین و بهترین مواد مصرفی روز دنیا نیزاستفاده میشود.

خدمات سالن

اصلاح موی مردانه در آرایشگاه مردانه
در حال حاضر اصلی ترین و مهم ترین خدمتی که یک آرایشگر مردانه باید به شما ارائه دهد اصلاح مو می باشد.

امروزه هزاران مدل مو آمده است که باید آن آرایشگر مرد تمامی این روش ها را بلد باشد. چرا که بلد بودن این روش ها باعث می شود که شغل خود فرد آرایشگر رو به پیشرفت برود، از همان روز اولی که اولین آرایشگاه مردانه تاسیس شد تنها هدفی که در آن وجود داشت همان اصلاح موی مردانه بوده است.

حالت دادن به مو
می توان گفت که مهمترین خدماتی که بعد از اصلاح موی مردانه وجود دارد همان حالت دادن به مو بعد از اصلاح موی سر می باشد. چرا که الانه بیشتر افرادی که وارد آرایشگری مردانه می شوند. فقط به دنبال این نیستند که اصلاح مو را انجام بدهند.

بلکه علاوه بر اصلاح نیاز به حالت دادن می باشد. چرا که حالت دادن مو باعث می شود که موی شما خوش حالت تر و چهره شما زیباتر بشود. اصلی ترین المان زیبایی در چهره شما موی سر شما می باشد. اما خب در بعضی از افراد نیز می باشند که به چهره آنها کچل بودن و طاس بودن هم می آید.

پاکسازی پوست در آرایشگاه مردانه
این خدمت پاکسازی پوست مردانه در ایران چند سال می شود که مد شده است و می توان گفت که قبل از دهه ۹۰ پاکسازی پوست تا حدی فقط در آرایشگاه بانوان وجود داشته بوده است.

رنگ کردن مو آقایان
یکی از دلیل های که باعث می شود که چهره شما زیبا تر به نظر بی آید همین رنگ کردن موی مردانه می باشد چرا که رنگ کردن اگر به نحوی باشد که با صورت شما ست شود بسیار عالی می باشد، به فرض مثال یکی رنگ پوستش روشن می باشد. و می تواند از یک سری رنگ های مخصوص که باعث زیبا تر شدن چهره می شود استفاده کند.  اما رنگ مو بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد که دوست دارید چه نوع رنگی را استفاده کنید.

اصلاح صورت آقایان
یکی از مناسب ترین خدماتی که الانه برای آقایان در آرایشگاه های مردانه ارائه می شود اصلاح صورت می باشد. چرا که برخی اوقات می باشد که فرد می خواهد صورت خود را اصلاح کند. اما لوازم لازم برای اینکار را ندارد. بنابراین به آرایشگاه های مردانه مراجعه می کند. در حال حاضر می توان گفت که نوع اصلاح صورت بستگی به مشتری دارد.

آرایشگاه مردانه فرشادبیگ – آرایشگاه مردانه در جهانشهر

چند نکته کلیدی در مورد گریم داماد که در سالن آرایشی فرشادبیگ برای گریم داماد های عزیز رعایت میشود:

۱: زیر سازی که کار بسیار مهم و واجبی است .برای زیرسازی پوست جهت گریم ابتدا باید پوست را کاملأ تمیز کرد که برای پوست های چرب از پنبه آغشته به آب و الکل و برای پوست های خشک از شیر پاک کن استفاده میشود. سپس سطح پوست را با پودر فیکساتور به وسیله فرچه گریم پوشش میدهیم.

۲: عامل شخصیت در چهره ابرو میباشد. یعنی با فرم و مدل ابرو میتوان چهره را مهربان،خشن،عصبانی، غمگین،بی تفاوت،… نشان داد. پس در فرم ابرو دقت شود.

۳:صورت های تپل ، بهتر است که روی لپ ها از رنگ وسایه تیره استفاده شود که فرم صورت به صورت استخوانی نزدیکتر شود و در صورت های لاغر بر عکس ،یعنی از سایه روشن استفاده شود که صورت پر تر دیده شود.

سالن زیبایی آقایان در جهانشهر کرج

پاکسازی پوست آقایان

بهترین سالن زیبایی با قیمت مناسب

 

 

مدعی نیستیم که بهترینیم، مفتخریم که بهترین ها ما را انتخاب میکنند

 

 

 

 

  • فرشاد4 فرشاد4
  • فرشاد1 فرشاد1
  • فرشاد3 فرشاد3
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.