بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

بهترین آموزشگاه پیانو در مهرشهر

تماس سریع

اطلاعات تماس با بهترین آموزشگاه پیانو در مهرشهر

مدیریت:آقای چوبچیان

آدرس:کرج،مهرشهر،بلوار ارم،نبش ارکیده غربی،روبروی اداره پست،پلاک ۱،واحد ۳

شماره تماس:۰۹۱۰۵۵۴۴۳۷۸

تلفن همراه: ۰۲۶۳۳۲۹۲۶۴۹

اینستاگرام:avaye_afra_music_academy

بهترین آموزشگاه پیانو در مهرشهر – آموزشگاه موسیقی آوای افرا

آموزشگاه موسیقی آوای افرا در مهرشهر کرج همراه با مجوز رسمی هنری درجه یک مشغول به فعالیت است.

مدیریت مجموعه، سابقه طولانی در زمینه نواختن ساز ویولن و ساخت ساز ویولن داشته و از این حیث تسلط کافی در زمینه آموزش این ساز وجود دارد.

نواختن پیانو مهارت های مدیریت زمان شما را بهبود می بخشد، بنابراین برای انجام تمام فعالیت ها و وظایف خود، باید آنها را سازماندهی کنید.

هنگامی که به تمرین منظم عادت کنید، همچنین یاد می گیرید که چگونه از زمان خود به طور موثر استفاده کنید و چگونه می توانید از یک زمان ۲۰ دقیقه ای برای یک درس سریع پیانو استفاده کنید.

نواختن پیانو نظم و انضباط را به شما می آموزد، با این حال، تمرین مکرر و سخت کوشی نه تنها به شما پشتکار می آموزد، بلکه نظم و انضباط را نیز به شما می آموزد.

یادگیری پیانو رویای تمام نوازندگان سازهای موسیقی است. اگر شما هم از علاقمندان به یادگیری موسیقی هستید، وسوسه نواختن و یادگیری پیانو سراغ شما هم آمده است، می‌توانید به آموزشگاه موسیقی افرا مراجعه کرده و موسیقی مورد علاقه خود را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید.

بهترین آموزشگاه پیانو در مهرشهر – آموزشگاه موسیقی آوای افرا

انواع پیانو
پیانوهای دیواری
این نوع از پیانو معمولاً بدنه‌ای تمام چوبی دارد و ساز مناسبی برای شروع نوازندگی است. البته برای اینکه بدانید پیانوی شما چقدر برای یک فرد مبتدی مناسب است و یا بالعکس آن، باید ارتفاع ساز را اندازه بگیرید.

پیانو اسپینت
کوتاه‌ترین نوع از پیانوهای دیواری، اسپینت نام دارند. این ساز کوچک که قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر سازها دارد، معمولاً برای شروع نوازندگی استفاده می‌شود. ارتفاع ساز اسپینت معمولاً بین ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر است و جعبه‌ی صدای کوچکی دارد.

پیانو کنسول
این ساز، به پیانوی ماندگار معروف است. اگر یک پیانوی کنسول در خانه داشته باشید، باید گفت شما وسیله‌ای مادام‌العمر برای تمرین کردن پیداکرده‌اید. ارتفاع این نوع از پیانو معمولاً بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر است و ساختمانی بسیار محکم و بادوام دارد.

پیانو رویال
پیانو رویال، معمولاً حرفه‌ای‌ترین نوع از ساز پیانو است که انواع مختلفی دارد. البته باید گفت عمده تفاوت در پیانوهای رویال، طول ساز است.
نوع دیگر این پیانوها، پیانوی متوسط یا مدیوم گرند است. طول این نوع معمولاً بین ۱۶۰ تا ۲۱۵ سانتی‌متر است.

یادگیری ساز پیانو می توانید در کلاس آموزش پیانو آموزشگاه موسیقی آوای افرا ثبت نام کنید تا تحت نظر اساتید مجرب این ساز زیبا را بیاموزید.

با مشکلاتی که همه ما در زندگی روبرو هستیم موسیقی پیانو باعث افزایش تمرکز ،بهبود چند وظیفگی و تقویت اعتماد به نفس میشود .پس توصیه میکنیم حتی اگر پیانو را به صورت حرفه ای نمی خواهید دنبال کنید. برای سلامت روحتان از آن غافل نشوید.

 

نواختن پیانو به شما پشتکار می آموزد و یادگیری آهنگ های جدید با پیانو زمان و تلاش می خواهد.

بهترین آموزشگاه پیانو در مهرشهر

آموزشگاه موسیقی پیانو در مهرشهر کرج، یکی از بهترین مراکز آموزش موسیقی در کرج با اساتید برجسته می‌باشد.

پیانو، مادری برای تمام سازها می‌باشد

جهت کسب اطلاع بیشتر به پیج اینستاگرام آموزشگاه مراجعه کنید.

instagram-png-instagram-png-logo-1455

  • 1d33b8e0-6123-43f6-a8a8-b734ad65683e 1d33b8e0-6123-43f6-a8a8-b734ad65683e
آگهی های مرتبط
2 دیدگاه ها
  1. سیما می گوید

    بسیار راضی هستم

  2. ندا می گوید

    بسیار راضی هستیم از کلاس ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.