بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

فروشگاه تیشرت مینیمال

تماس سریع

اطلاعات تماس با فروشگاه تیشرت مینیمال

آدرس:کرج ، مطهری

تلفن همراه:۰۹۹۰۴۶۸۶۷۰۸

وب سایت:hortashstore.com

فروشگاه تیشرت مینیمال دارای انواع تیشرت شیک می‌باشد.

همه ما می‌دانیم تیشرت یک لباس راحت با رنگ و طرح‌های متنوع است و به دلیل تنوع و سابقه زیادی که دارد پاسخگوی تمام سلیقه‌ها می‌باشد.که در فصول گرم استفاده می‌شود. تیشرت‌ها مناسب آقایان و خانمها هستند. دلیل نامگذاری تیشرت به لحاظ تشابه آستین و بدنه به حرف انگلیسی T می‌باشد. که در فروشگاه تیشرت از پارچه‌های مرغوب و خنک که دارای آستین کوتاه و بلند هستند موجود می‌باشد. در فروشگاه تیشرت مینیمال انواع تیشرت با پارچه‌های مختلف مانند نخی،ژرسه، کشی و تیشرت با پارچه مورد نظر مشتری یافت می‌شود.

فروشگاه تیشرت مینی مالتیشرت یقه گرد

یکی از تیشرتهای پر استفاده زنان تیشرت یقه گرد می‌باشد که با شلوار جین یا دامن ست میکنند که به استایل کژوال شناخته شده است.

تیشرت کراپ زنانه

این نوع تیشرت که در زمان جنگ جهانی دوم به علت کمبود پارچه برای زنان عرضه شد بعدها مورد توجه زنان قرار گرفت که فقط قسمت بالاتنه را می‌پوشاند.

تیشرت ورزشی

 نوع پارچه تیشرت‌های ورزشی، فروشگاه تیشرت مینیمال کشی است. زیرا باعث آسان‌تر انجام دادن حرکات ورزشی می‌شود.

پولوشرت‌های زنانه

علت نامگذاری پولو‌شرت زنانه در فروشگاه تیشرت مینیمال به دلیل بلندتر بودن آستین است . همچنین  استفاه چنددکمه باعث زیباتر شدن تیشرت یقه‌دار زنانه شده است.پولوشرت مناسب ورزش تنیس، چوگان است .

تیشرت یقه هفت

همانطور که از اسمش مشخص است طراحی یقه این نوع تیشرت زنانه به شکل عدد هفت است. در فروشگاه تیشرت مینیمال این نوع تیشرت مورد استقبال زنان است . تیشرت یقه هفت از انواع پارچه در طرح و رنگهای مختلف ارائه می‌شود.

کلام آخر اینکه توضیح مختصری در مورد انواع تیشرت برای آشنایی شما عزیزان داه ایم. شما می توانید تیشرت مورد علاقه خود را  به راحتی در کمترین زمان و با قیمت مناسب از فروشگاه تیشرت مینیمال تهیه کنید.

فروشگاه تیشرت مینی مالماگ چیست

ماگ به لیوان‌های سفالی دسته دار اسپرت میگویند . ماگها جنس‌های مختلفی دارند .مانند سرامیکی ،سفالی ،فلزی، چوبی که بیشتر درکافه‌ها برای سرو نوشیدنیها استفاده می‌شوند.

قابلیت چاپ بر روی ماگها این امکان را به شما می‌دهد که از آن به عنوان هدیه به دوستان خود استفاده کنید. ماگها به دلیل قیمت مناسب و پوشش سلیقه‌ها مناسب هدیه‌های تبلیغاتی برای شرکتها می‌باشد.

آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.