بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

مطب پوست و زیبایی در کرج

تماس سریع

اطلاعات تماس با مطب پوست و زیبایی در کرج

مطب پوست و زیبایی 

مطب پوست و زیبایی در کرج ، با پانزده سال سابقه فعالیت در زمینه پوست و مو زیبایی- مفتخر به استفاده از بهترین برندها در تزریقات و تجهیزات نیز می باشد.

خدمات ما شامل : تزریق ژل و بوتاکس و مزوژل، مزوتراپی های جوانسازی و لاغری و مو، برداشتن خال، میکرودرم، میکرونیدلینگ، لاغری موضعی با RF& کویتیشن،لیزر موهای زائد و هایفو تراپی و طب سوزنی، درمان بیماری‌های پوستی می‌باشد.

مطب پوست و زیبایی در کرج

ما به اعتماد شما، احترام می گذاریم، لیزر موهای زائد در مطب پوست و زیبایی در کرج با دستگاه الکساندرایت کندلا، که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در حال حاضر دنیا می‌باشد. با سری اختصاصی و بدون تماس دستگاه با بدن و بدون استفاده از ژل، می باشد.

تزریق ژل در مطب دکتربا استفاده از بهترین برندهای مجوزدار و معتبر، انجام می پذیرد.

 

ژل ناحیه گونه، لب، چانه، خط خنده، زیرچشم، خط اخم، مناطقی است که با اطمینان می توانید در مطب ما تجربه کنید.

هایفوتراپی یکی از روش های نوین جوانسازی و لیفت صورت می باشد که تک جلسه ای بوده و سالی یک بار معمولا توصیه می شود. البته فاصله جلسات به سن بیمار و قوام پوست بیمار بسیار مرتبط هست.

دستگاه هایفوتراپی مطب ما، دستگاه دابلو گلد آمریکایی بوده که بهترین دستگاه روز دنیاست،لازم به‌ذکر است در تاثیر یا عدم تاثیر هایفو، انتخاب درست بیمار، نوع دستگاه و تعداد شات مناسب، مهم است.

مطب پوست و زیبایی در کرج

بوتاکس یکی از روش های جوانسازی و سریع برای ازبین بردن خطوط اخم و پیشانی و دورچشم می باشد. بوتاکس از طریق بلوک ایمپالس عصبی عمل می کند و باعث کاهش حرکت عضلات می شود.

با کاهش حرکت، سطح پوست به تدریج صاف می شود و خطوط متوسط تا شدید شروع به ناپدید شدن می نمایند.

درمان خيلي سريع صورت مي پذيرد اما در مقايسه با استفاده از ژل بوتاكس كه فقط می بايست برای صورت استفاده شود هنوز درد ناشي از تزريق بوتاكس را تحت پوشش قرار نمي دهد.

در پروسه تزريق بوتاكس به منظور سر كردن درد نيازي به بيهوشی نيست مگر اينكه خود بيمار درخواست كند.

بوتاكس معمولا برای رفع يا كاهش چروكها پيشنهاد مي گردد از اثرات جانبی تزريق بوتاكس كبودی اندک می باشد پس از تزريق بوتاكس از مصرف آسپرين و داروهای مشابه خوداری نماييد چرا كه به رفع كبوديتان كمكی نمی كند.

 

تکنیک تزریق چربی مطب پوست و زیبایی در کرج

مزایای تزریق چربی

تکنیک تزریق چربی در مطب پوست و زیبایی در کرج روشی ایمن می باشد و عارضه ای به فرد تحمیل نمی سازد. پس زدن بعد از تزریق چربی وجود ندارد. 
تزریق چربی محدوده ی سنی خاصی ندارد و در هر فرد با هرجنسیتی قابل انجام می باشد.

تفاوت مراکز زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست و مو در عملکرد اصلی خود اساسی می‌باشد. مراکز زیبایی پوست و مو، مرکز اعمال روش‌ها و عمل های جراحی زیبایی حوزه‌ی پوست و مو هستند. یعنی عمل‌ها و روش های زیباسازی که فرد به اختیار خود جهت ایجاد ظاهری بهتر و زیبا اقدام به چنین عمل‌هایی می‌گیرد.

بهترین کلینیک پوست و زیبایی در کرج این است که از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوزهای لازم را دریافت کرده باشد. تصویر این مجوز باید در محل کلینیک در معرض دید عموم قرار داشته باشد و معمولاً در وبسایت رسمی هر کلینیک هم قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 

 

 

  • 1060 1060
  • 1040 1040
  • 1030 1030
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.