بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

کافه راسپینا در کیش

تماس سریع

اطلاعات تماس با کافه راسپینا در کیش

مدیریت:آقای نبی

آدرس:کیش ، جنب کشتی یونانی

تلفن همراه:۰۹۳۷۸۸۷۰۸۴۶

کافه راسپینا در کیش – کافه راسپینا

تجربه لذت غذا خوردن در مکانی متفاوت و خاص در کافه راسپینا

کیش از معدود مقصدهای گردشگری و تفریحاتی در کشور می باشد که از همه لحاظ دارای امکانات ویژه ای می باشد.

این جزیره زیبا علاوه بر داشتن طبیعت بکر، زیبا، دارای امکانات خاص و کم نظیر نیز می باشد، امکاناتی چون هتل های لوکس و مجلل، مراکز خرید بسیار بزرگ و به روز که تمامی برند های روز دنیا را ارائه می کنند، داشتن برنامه های تفریحاتی متنوع از جنگ های شبانه گرفته تا کمدی ها و نمایش ها، داشتن مراکز ورزشی آبی بسیار هیجان انگیز و در آخر داشتن رستوران ها و کافی شاپ های مجلل و به روز.

رستوران ها و کافی شاپ های جزیره زیبای کیش با فضایی بسیار مدرن و آرامش بخش، تمیز و با امکاناتی عالی در خدمت گردشگران و میهمانان جزیره می باشد.

از به روزترین و خلاقانه ترین کافه گالری های جزیره کیش، کافه راسپینا می باشد. در این مقاله به معرفی کامل این کافه محبوب و جذاب می پردازیم.

مدیریت کافه راسپینا در کیش

کافه راسپینا واقع در جزیره کیش می باشد و با مدیریت آقای نبی آماده ارائه خدمات بی نظیر خود به گردشگران می باشد.

آقای نبی از معدود کسانی در جزیره کیش می باشند که در کار خود بسیار نوآور و خوش فکر می باشند.

آدرس کافه راسپینا

این کافه  بسیار زیبا و جذاب که اکثر گردشگران جزیره کیش برای گذراندن ساعاتی زیبا و خوش بخشی از زمان سفر خود را در آن می گذرانند در محلی واقع در نزدیکی کشتی یونانی قرار گرفته است که از لحاظ مکانی بسیار قابل دسترس و مناسب می باشد.

ویژگی خاص کافه گالری راسپینا

از خلاقانه ترین و ابتکاری ترین نکات کافه راسپینا این است که این کافه در یک هواپیما واقعی قرار گرفته است.

این هواپیما از هواپیما های از کار افتاده شرکت کیش ایر می باشد که در سال ۱۳۸۹ در آخرین پرواز خود به جزیره کیش از رده خارج شده است.

مدیر این مجموعه به همراه پرسنل خلاق و حرفه ای آن توانستند با به کارگیری هنر و خلاقیت این هواپیما را به یک مکان بسیار شیک و آرامش بخش برای گردشگران تبدیل کنند.

برنامه های کافه راسپینا

کافه  راسپینا در بدو ورود برای میهمانان و گردشگران خود برنامه خاص و ویژه ای را تدارک دیده است. این برنامه زیبا اجرای یک جنگ بسیار شاد و پرانرژی می باشد.

این جنگ به وسیله گروهی از هنرمندان معروف و حرفه ای در این زمینه طراحی و اجرا می شود.

در زمان اجرای برنامه کافه از شما با یک نوشیدنی خاص و خوشمزه پذیرایی می کند.

از دیگر ویژگی ها و برنامه های این  گالری اجازه نشستن در اتاق خلبان هواپیما

می باشد.

گردشگران می توانند علاوه بر بازدید از اتاق خلبان و نشستن بر روی صندلی آن و آشنایی با آن احساس خاص، با پوشیدن لباس خلبان و کمک آن از خود عکس هایی را به یادگار بگیرند.

منوی غذایی کافه راسپینا

گردشگران در کافه راسپینا برای انتخاب غذا و نوشیدنی منوهای مختلفی را در اختیار دارند. گردشگران می توانند با تماشای منوهای مختلف این کافه و سفارش آن ها تجربه های جدیدی را در غذاها و نوشیدنی های مختلف به دست آورند. تجربه هایی خاص و خوشمزه که یادگار جزیره زیبای کیش خواهد بود.

پرسنل کافه راسپینا

کافه راسپینا از پرسنل بسیار حرفه ای و آموزش دیده در کار خود بهره می برد. این پرسنل در طول زمان حضور گردشگران و میهمانان در داخل کافه به صورت تمام وقت در خدمت آن ها می باشند و به احترام فراوان و اخلاقی بسیار خوب از آن ها پذیرایی می کنند.

این پرسنل به علت استاد بودن در کار خود تمامی وظایف خود را به صورت خودکار و با بهترین کیفیت انجام می دهند.

ساعات کار کافه راسپینا

کافه راسپینا برای پذیرایی از گردشگران و میهمانان همیشه آماده ارائه خدمات می باشد. این کافه گالری شاد و زیبا با تمامی امکانات و برنامه های جذاب خود از ساعت ۱۶:۳۰  الی۳ بامداد در خدمت گردشگران جزیره زیبای کیش می باشد.

 

  • کافه راسپینا کافه راسپینا
  • کافه راسپینا کافه راسپینا
  • کافه راسپینا کافه راسپینا
آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.