بیلبورد موثرترین شیوه تبلیغات اینترنتی

گروه حقوقی هیواد

تماس سریع

اطلاعات تماس با گروه حقوقی هیواد

آدرس:کرج، فلکه اول گوهردشت به سمت خیابان مطهری، بعد از مجتمع نیکامال، ساختمان فراز، طبقه ۷، واحد ۱۹

تلفن همراه:۰۹۱۲۱۳۲۱۰۲۳ - ۰۹۱۲۲۴۴۲۴۸۸ - ۰۹۱۲۵۶۷۱۶۸۳

وب سایت:hivadlawyers

گروه حقوقی هیواد، خدمات وکالت با وکلای حرفه ای در زمینه های وکیل امور ملکی، وکیل امور خانواده، وکیل حقوقی، وکیل ارث با مشاوره در حل مشکلات شما را یاری می‌کند.

شاید شما به طور ناخواسته درگیر دعوا، شکایت کیفری، حقوقی شوید. در این زمان در جستجوی وکیل حاذق در رابطه با نوع مشکل هستید که با تجربه ای که دارد اجازه ندهد حق شما پایمال شود.
اگر وقت پیگیری مسائل حقوقی را ندارید می توانید با واگذاری وکالت به وکیل مورد نظر در جلسات دادگاهی حضور نداشته باشید.وکیل که با تمام قانون مربوطه آشنا است به عنوان نماینده در جلسه های دادگاهی حاضر می شود و مشکل‌تان را پیگیری‌می کند.
گروه حقوقی هیوادمی تواند با تجربه، صداقت،مهارت، پیگیری مداوم، زمانی که مرتکب جرم نشده باشید و هیچ سندی برای اثبات در دست نداشه باشید. حقی که کاملا ضایع شده بود به شما برگرداند.
مشخصات وکلای گروه حقوقی هیواد
یک وکیل خوب علاوه بر متخصص بودن در مورد مشکل پیش آمده باید رازدار، صلح طلب باشد و در حد ممکن صلح را بین طرفین برقرار کند نه اینکه بخاطر دریافت بیشتر وکالت پرونده شما را بپذیرد.
امانت داری باید جزو خصلت یک وکیل باشد و مطالب عنوان شده را برای دیگران بازگو نکند.
داشتن آرامش برای وکلا برای حضور در دادگاه ضروری است.
گروه حقوقی هیواد ابلاغیه یا حکمهایی که لازم است موکل از آن ها خبر داشته باشد در جریان قرار می‌دهد تا اسناد و مدارک لازم را برای ارائه آماده کند.

گروه حقوقی هیواد بارها با مشاوره درست و تخصصی در مسائل حقوقی به موکلان از اتفاق پرونده های قضایی زیادی جلوگیری کرده است.
راه کارترین مشاوره حل مشکلات در خصوص تنظیم قرارداد، معامله، اطلاع زوجین در مورد حق و شرط‌های زمان عقد را از وکلای حاذق گروه حقوقی هیواددریافت کنید.

وکیل امور ملکی: انتقال سرقفلی، مسکن مستقل، حقوق مربوط به دعاوی ملک
وکیل امور خانواده: حضانت، بذل مدت در عقد موقت
امور حقوقی: داوری، حقوق پزشکی، ورزش،اداری و کار، ارث
وکلای ارثی: حقوق ثبت، انحصار وراثت

آگهی های مرتبط

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.